Szukaj
Menu Menu
Konto Konto
Lobicom.pl
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Szukaj
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

Program lojalnościowy

Regulamin Programu Lojalnościowego LobiCom.pl

§1. Postanowienia ogólne

  1. Program lojalnościowy jest prowadzony przez sklep internetowy LobiCom.pl i skierowany jest do zarejestrowanych klientów sklepu.

  2. Uczestnictwo w programie jest dobrowolne i darmowe.

  3. Uczestnicy programu zbierają punkty za określone działania w sklepie, które mogą wymienić na rabaty przy kolejnych zakupach.

§2. Zbieranie punktów

  1. Punkty przyznawane są za:

    • złożenie zamówienia w sklepie LobiCom.pl,

    • zapisanie się do newslettera,

    • dodanie opinii o zakupionym produkcie.

  2. Punkty przyznawane są automatycznie po złożeniu zamówienia.

  3. W przypadku anulowania zamówienia lub jego zwrotu, przypisane punkty zostaną automatycznie anulowane.

  4. Sklep zastrzega sobie prawo do modyfikacji ilości punktów za poszczególne działania.

§3. Wymiana punktów

  1. Zebrane punkty można wymieniać na rabaty przy kolejnych zakupach.

  2. 100 punktów = 10 zł rabatu.

  3. Rabat z punktów nie łączy się z innymi kodami rabatowymi lub promocjami, chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej.

  4. Minimalna liczba punktów wymagana do skorzystania z rabatu to 100 punktów.

§4. Ważność punktów

  1. Punkty ważne są przez 180 dni od momentu ich przyznania.

  2. Po upływie tego okresu punkty automatycznie wygasają i nie mogą zostać wykorzystane.

§5. Konto użytkownika

  1. Punkty są przypisane do konta klienta i nie mogą być przekazywane innym osobom.

  2. Klient może sprawdzić stan swoich punktów po zalogowaniu się na swoje konto.

§6. Postanowienia końcowe

  1. Sklep LobiCom.pl zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. O wszelkich zmianach uczestnicy programu będą informowani z odpowiednim wyprzedzeniem.

  2. Sklep ma prawo zakończyć program lojalnościowy w dowolnym momencie, po wcześniejszym poinformowaniu użytkowników.

  3. W przypadku nadużyć (np. fałszywych opinii, wykorzystywania luk w systemie), sklep zastrzega sobie prawo do usunięcia punktów lub zablokowania konta użytkownika w programie.

 

Najczęściej zadawane pytania – Program Lojalnościowy

1. Jak mogę zdobywać punkty?
Punkty zdobywasz automatycznie po złożeniu zamówienia, zapisaniu się do newslettera lub dodaniu opinii o produkcie.

2. Gdzie mogę sprawdzić liczbę zdobytych punktów?
Zaloguj się na swoje konto i przejdź do sekcji „Moje punkty” lub „Program lojalnościowy”.

3. Jak wymienić punkty na rabat?
W trakcie składania zamówienia możesz wybrać, ile punktów chcesz wymienić na rabat. 100 punktów = 10 zł zniżki.

4. Czy punkty wygasają?
Tak, każdy punkt jest ważny przez 180 dni od momentu jego przyznania.

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl