- Sklep
- Reklamacje
Reklamacje
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: kontakt@lobicom.pl, stosowny formularz na stronie www.lobicom.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację - powierdzenie zakupu - fv lub paragon czy potwierdzenie przelewu.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.
NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH !!!