Szukaj
Lobicom.pl

Zwroty

Zwrot Zakupionego produktu w LobiCom

Zakupy dokonane u nas możesz bezproblemowo zwrócić w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Nie musisz wskazywać przyczyny zwracanych produktów, jednak będzie nam Niezmiernie miło jeśli to uczynisz. 

Ułatwi nam to pracę, pozwoli wyeliminować błędy w przyszłości oraz przyspieszy całą procedurę zwrotu.

Zakupione produkty w LobiCom zwrócisz zupełnie za darmo! 

Dokonasz tego w kilku prostych krokach:

  • Krok Pierwszy:

Pobierz oraz wypełnij formularz zwrotu który znajdziesz tutaj.

Wypełniony formularz odeślij wraz z przesyłką zwrotną. 

  • Krok Drugi:

W zwracanym urządzeniu Przywróć ustawienia fabryczne, usuń wszystkie zalogowane konta, blokady ekranu i inne. 

UWAGA! Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu w przypadku pozostawienia na urządzeniu wrażliwych danych, niewylogowanych kont, odcisków palców lub innych ustawień utrudniających przywrócenie urządzenia do stanu początkowego. 

  • Krok Trzeci

Wejdź na stronę Szybkie Zwroty - Inpost

Wypełni formularz zwrotu, który się tam znajduje. W ten sposób wygenerujesz Darmowy Kod Zwrotny, który wykorzystasz w urządzeniu PACZKOMAT InPost. 

  • Krok Czwarty

Przygotuj przesyłkę: Zwracane produkty zabezpiecz tak, aby w transporcie nie uległy uszkodzeniu. Do przesyłki załącz wszystko co zostało dostarczone z urządzeniem raz z dowodem zakupu. Na opakowaniu przesyłki napisz numer zamówienia, przyspieszy to procedurę realizacji zwrotu. ( numer zamówienia znajdziesz w każdej wiadomości dotyczącej Twojego zamówienia oraz na karcie zamówienia do której przypięty jest dowód zakupu)

  • Krok Piąty

Udaj się do dowolnego urządzenia PACZKOMAT InPost i wykorzystując wcześniej wygenerowany kod, nadaj przesyłkę zwrotną. 

Kiedy otrzymasz Zwrot Środków?

Po otrzymaniu Twojej przesyłki, sprawdzimy ją i zwrócimy pieniądze na wskazany rachunek. Zazwyczaj zwrotu dokonujemy w ciągu 2 dni roboczych.

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl