- Sklep
- Zwroty
Zwroty
Zwrot Zakupionego produktu w LobiCom
Zakupy dokonane u nas możesz bezproblemowo zwrócić w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Nie musisz wskazywać przyczyny zwracanych produktów, jednak będzie nam Niezmiernie miło jeśli to uczynisz.
Ułatwi nam to pracę, pozwoli wyeliminować błędy w przyszłości oraz przyspieszy całą procedurę zwrotu.
Zakupione produkty w LobiCom zwrócisz zupełnie za darmo!
Dokonasz tego w kilku prostych krokach:
- Krok Pierwszy:
Pobierz oraz wypełnij formularz zwrotu który znajdziesz tutaj.
Wypełniony formularz odeślij wraz z przesyłką zwrotną.
- Krok Drugi:
W zwracanym urządzeniu Przywróć ustawienia fabryczne, usuń wszystkie zalogowane konta, blokady ekranu i inne.
UWAGA! Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu w przypadku pozostawienia na urządzeniu wrażliwych danych, niewylogowanych kont, odcisków palców lub innych ustawień utrudniających przywrócenie urządzenia do stanu początkowego.
- Krok Trzeci
Wejdź na stronę Szybkie Zwroty - Inpost
Wypełni formularz zwrotu, który się tam znajduje. W ten sposób wygenerujesz Darmowy Kod Zwrotny, który wykorzystasz w urządzeniu PACZKOMAT InPost.
- Krok Czwarty
Przygotuj przesyłkę: Zwracane produkty zabezpiecz tak, aby w transporcie nie uległy uszkodzeniu. Do przesyłki załącz wszystko co zostało dostarczone z urządzeniem raz z dowodem zakupu. Na opakowaniu przesyłki napisz numer zamówienia, przyspieszy to procedurę realizacji zwrotu. ( numer zamówienia znajdziesz w każdej wiadomości dotyczącej Twojego zamówienia oraz na karcie zamówienia do której przypięty jest dowód zakupu)
- Krok Piąty
Udaj się do dowolnego urządzenia PACZKOMAT InPost i wykorzystując wcześniej wygenerowany kod, nadaj przesyłkę zwrotną.
Kiedy otrzymasz Zwrot Środków?
Po otrzymaniu Twojej przesyłki, sprawdzimy ją i zwrócimy pieniądze na wskazany rachunek. Zazwyczaj zwrotu dokonujemy w ciągu 2 dni roboczych.